Lämpöykkönen

Energiatehokkaita ja ympäristöystävällisiä lämmitys-, viilennys- ja ilmanvaihtoratkaisuja tuottava LämpöYkkönen on alansa suunnannäyttäjä. Menestyksen taustalla on vahva asiakasymmärrys ja vastuullinen elinkaariajattelu. KREAT on suunnitellut LämpöYkköselle oman...

Energiatehokkaita ja ympäristöystävällisiä lämmitys-, viilennys- ja ilmanvaihtoratkaisuja tuottava LämpöYkkönen on alansa suunnannäyttäjä. Menestyksen taustalla on vahva asiakasymmärrys ja vastuullinen elinkaariajattelu. KREAT on suunnitellut LämpöYkköselle oman median kotina toimivan sisältöfoorumin ja Suomen juhlavuoden #100faktaalämmityksestä-kampanjan – sekä luonut kaikki kampanjaan liittyvät sisällöt. Kaikki toiminta on pohjautunut vahvaan sisältöstrategiatyöhön.

”KREAT toteutti laajan sisältömarkkinointikampanjamme suunnitellussa aikataulussa ja todella laadukkailla sisällöillä. Arvostamme erityisesti sitä että KREAT pystyi tuottamaan lämpöpumppualan teknisistä tuotteista ja ilmiöistä asiakkaillemme selkeää ja helposti ymmärrettävää sisältöä. Huolellisesti hakukoneoptimoidut artikkelit ja blogit ovat nostaneet LämpöYkkösen orgaanista näkyvyyttä ja vaikuttavat myyntiin pitkällä aikavälillä, ei pelkästään kampanjan aikana.”

Matti Perkkiö, markkinointi ja IT-päällikkö, LämpöYkkönen