Sponda

Sponda Oyj on toimitilojen vuokraukseen sekä kiinteistöjen kehittämiseen ja omistamiseen erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö. Innovatiivista ja laadukkaista toimitilaratkaisuista tunnettu yhtiö toimii myös kaupunkiympäristöjen kehittäjänä. KREAT toimii Spondan strategisena sisältökumppanina ja vastaa yhtiön verkkosisällöistä, Sponda Magazine -lehden tuottamisesta, uutiskirjeistä sekä natiivimainonnasta. Yhteistyöhön kuuluu myös mainonnan suunnittelua ja copywrite-työtä.

DIF

Directors’ Institute Finland (DIF) on hallitusammattilaisten yhdistys, joka auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään kehittämällä hyviä hallituskäytäntöjä. Laadukkaista koulutustilaisuuksista sekä korkeatasoisista printti- ja verkkosisällöistä tunnetulla DIF:lla on yli 700 henkilöjäsentä, joista suurin osa työskentelee pörssiyhtiöiden hallituksissa. KREAT on tehnyt DIF:n Boardview-lehteen ja yhdistyksen verkkomediaan laajoja henkilöhaastatteluja sekä ajankohtaisia tapahtuma- ja asiantuntijasisältöjä.

Lämpöykkönen

Energiatehokkaita ja ympäristöystävällisiä lämmitys-, viilennys- ja ilmanvaihtoratkaisuja tuottava LämpöYkkönen on alansa suunnannäyttäjä. Menestyksen taustalla on vahva asiakasymmärrys ja vastuullinen elinkaariajattelu. KREAT on suunnitellut LämpöYkköselle oman median kotina toimivan sisältöfoorumin ja Suomen juhlavuoden #100faktaalämmityksestä-kampanjan – sekä luonut kaikki kampanjaan liittyvät sisällöt. Kaikki toiminta on pohjautunut vahvaan sisältöstrategiatyöhön.

”KREAT toteutti laajan sisältömarkkinointikampanjamme suunnitellussa aikataulussa ja todella laadukkailla sisällöillä. Arvostamme erityisesti sitä että KREAT pystyi tuottamaan lämpöpumppualan teknisistä tuotteista ja ilmiöistä asiakkaillemme selkeää ja helposti ymmärrettävää sisältöä. Huolellisesti hakukoneoptimoidut artikkelit ja blogit ovat nostaneet LämpöYkkösen orgaanista näkyvyyttä ja vaikuttavat myyntiin pitkällä aikavälillä, ei pelkästään kampanjan aikana.”

Matti Perkkiö, markkinointi ja IT-päällikkö, LämpöYkkönen